קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

סן חוזה קיש

סן חוזה קיש
המתכון סן חוזה קיש מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט גדול ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 539 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם שן שום, חלב, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכונים דומים: ג'ין וטוניק של José, העוף של חוזה, ו ארוחת ערב חוזה מרושלת.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות מוטון צוער בורדו רוז'. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.