קושיקשה
מוכן ב1 ש, 11 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

סנאפר אדום מושחר

סנאפר אדום מושחר
סנאפר אדום מושחר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 132 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם פילה אדום סנאפר, שמן זית, טימיןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 11 דקות. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, ויניגרט סנאפר מושחר, ו פילה סנאפר אדום מושחר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את הפפריקה, אורגנו, טימין, קאיין, סוכר, 1 כפית, ופלפל שחור. הגדר spicemixture בצד.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את הפילה על משטח עבודה נקי ויבש, צד העור למעלה, וחותכים 3 עד 4 חריצים רדודים על פני העור כדי למנוע ממנו להתכרבל בזמן הבישול. הפוך פילה מעל, ומפזרים את החלק העליון של כל פילה עם כפית גדושה של תערובת התבלינים שמורות; לטפוח בעדינות עם הידיים כדי להפוך את תערובת התבלינים מקל. מכסים, ומניחים במקרר במשך 1 שעה.
3
מחממים 1 כפית שמן במחבת כבדה.כאשר חם, אבל לא מעשן, להוסיף חצי fillets, מתובל בצד למטה. קוק untilwell השחמה, על 2 דקות. Flip; דג cookuntil מבושל דרך, 2 עד 3 minutesmore. בזהירות לנגב מחבת עם מגבת נייר. חזור עם שאריות שמן ופילטים; הגשה.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.