קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סנאפר צלוי על שאור קלוי

סנאפר צלוי על שאור קלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סנאפר צלוי על שאור קלוי. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 653 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו41 גרם של שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם חרדל דיז'ון, לחמניות שאור, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 28 דקות. נסו דגים צלויים על שאור קלוי, סנאפר אדום צלוי עם רוטב תמרינדי, ו סנאפר צלוי עם קונפי לימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.