קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מגזין

ספגטי עם רוטב בולונז

ספגטי עם רוטב בולונז
צריך לקטו אוו צמחוני הר ד ' אובר? ספגטי עם רוטב בולונז יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש תיבול, סלרי, שמנת מתוקה כבדה ורוטב ספגטי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 76%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ספגטי עם רוטב בולונז, ספגטי עם רוטב בולונז, ו ספגטי עם רוטב בולונז.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר, הגזר, הסלרי, הבצל והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד. מערבבים פנימה רוטב ספגטי ותיבול איטלקי; מביאים לרתיחה. מערבבים פנימה שמנת ופטרוזיליה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
רוטב פסטהרוטב פסטה
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בינתיים מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה; לְנַקֵן.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
3
מוסיפים לרוטב וזורקים. מבשלים 1-2 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוזסי עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).