קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

ספגטי צ'ילי

ספגטי צ'ילי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו ספגטי צ'ילי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 198 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. אם יש לכם מלח, רוטב ווסטרשייר, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. 594 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 92%, וזה נהדר. נסו ספגטי אגליו, אוליו אי פפרונצ'ינו (ספגטי עם שום, שמן זית ופלפלי צ' ילי), ספגטי אגליו, אוליו אי פפרונצ'ינו (ספגטי עם שום, שמן זית ופלפלי צ' ילי), ו ספגטי צ'ילי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר, הבצל והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מעבירים לשמן 2-1/2-קט. תבנית אפייה; מערבבים פנימה את שאר החומרים.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
מכסים ואופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 65-70 דקות או עד שהספגטי פשוט רך.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
תן לעמוד, מכוסה, למשך 10 דקות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.