קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות55
ציון בריאות16
מגזין

ספגטי צ'ילי

ספגטי צ'ילי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין צ'ילי ספגטי בבית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 19 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 333 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 55. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם בצל, קרטונים מרק עוף, ספגטי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. עם כפית ציון 53%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: ספגטי אגליו, אוליו א פפרונצ'ינו (ספגטי עם שום, שמן זית ופלפלי צ' ילי), ספגטי אגליו, אוליו א פפרונצ'ינו (ספגטי עם שום, שמן זית ופלפלי צ' ילי), ו ספגטי צ'ילי.

הוראות

1
בכמה סירים מטגנים בצל בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את השעועית, העגבניות, המרק, האורגנו, המלח והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30-35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה; מסננים. רגע לפני הגשת המרק מערבבים פנימה ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
מגישים עם גבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.