קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

ספייס-שפשף בשר מטוגן

ספייס-שפשף בשר מטוגן
בשר בקר מטוגן בשפשוף תבלינים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 317 קלוריות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל, סוכר חום, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר חום כהה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר חום חמאה חומה כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 53%. הציון הזה מוצק. נסו תבשיל מתובל-בשר חזיר, רגלי ברווז שפשפו תבלינים עם זיתים ירוקים וגזר, ו פלפל שחור תבלינים-שפשף בשר בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת צלי, שלבו פפריקה, 1 כף סוכר חום, אבקת שום, 1 כפית מלח, חרדל יבש ופלפל אדום גרוס; לשפשף מעל צלי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אבקת שוםאבקת שום
סוכר חוםסוכר חום
אבקת חרדלאבקת חרדל
פפריקהפפריקה
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
מניחים צלי בשקית ניילון גדולה עם רוכסן. חותם ושומרים במקרר 1 שעה או לילה.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
להכנת רוטב מחממים תנור הולנדי גדול על אש בינונית. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל, פלפל אדום כתוש ושום טחון; מבשלים 3 דקות תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שום טחוןשום טחון
בצלבצל
5
מניחים עגבניות בבלנדר, ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
מוסיפים עגבניות מחית, 1/2 כוס מים, ואת 3 המרכיבים הבאים (דרך רסק עגבניות), ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. מערבבים פנימה 1/2 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
מלחמלח
7
מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר צלי מהשקית.
9
מוסיפים צלי לרוטב במחבת. מכסים ואופים בחום של 325 למשך 2 1/2 שעות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
10
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, ללא ציורעגבניות שלמות, ללא ציור1kgsצלי צ'אק ללא עצמות, גזוזצלי צ'אק ללא עצמות, גזוז0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)6(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן