קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סקייט ותרד שום

סקייט ותרד שום
סקייט ותרד שום הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 237 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו כפפות שום, תרד, שומן t, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית נסו צלוי להחליק עם מלט, רוטב שום קרמל, שעועית לבנה ומרק שום עם תרד פריך פרושוטו ורוזמרין-טוסט שום, ו תרד קלוי שום & מטבל ארטישוק עם צ'יפס פיתה שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת סאוט מעל חום בינוני גבוה, להמיס על 3 שומן T. לטף את הכנפיים להחליק יבש עם מגבת נייר ומפזרים S & P.
מרכיבים שתצטרך
כנפיים להחליקכנפיים להחליק
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מניחים את הכנף במחבת ו לטגן במשך כ 7 דקות, להעיף ברגע שאתה רואה קצת צבע ו לטגן בצד השני. אתה לא צריך לראות שום ורוד או אדמומיות, אם אתה עושה, לבשל אותו יותר.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו