קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן Beignets עם צ'אטני תפוח לוהט

סרטן Beignets עם צ'אטני תפוח לוהט
, המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 443 קלוריות. גשו לסופר וקנו חמאה, קמח, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מן המזווה הבריטי יש 5 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו עגבניות לוהטות צ'אטני, סרטנים כחולים, ו סלק תפוחים (מתכונים דומים).

מרכיבים

300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(משקל מוכן) בריטי לאכול תפוחים (כגון Cox 's Orange פיפין, דיסקברי, Russet, וכו'), קלופים, cored ו diced(משקל מוכן) בריטי לאכול תפוחים (כגון Cox 's Orange פיפין, דיסקברי, Russet, וכו'), קלופים, cored ו diced1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צ'ילי חםשמן צ'ילי חם1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים חוםבשר סרטנים חום3ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כל פטרוזיליה טרייה קצוצה דק, chervil ועיריתכל פטרוזיליה טרייה קצוצה דק, chervil ועירית1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(משקל קלוף) ג'ינג'ר שורש טרי, קלופים(משקל קלוף) ג'ינג'ר שורש טרי, קלופים1גרידה דק ומיץ לימוןגרידה דק ומיץ לימון1גרידה דק ומיץ תפוזיםגרידה דק ומיץ תפוזים1גזע עשב לימון, קצוץ דקגזע עשב לימון, קצוץ דק80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצלבצל120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח רגילקמח רגיל1צביטהa of sea salta of sea salt8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור סדוק טרימלח ים ופלפל שחור סדוק טרי50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אביב, פרוס דקבצל אביב, פרוס דק200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גלגלית סוכרגלגלית סוכר8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן חמניות לטיגון עמוקשמן חמניות לטיגון עמוק80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן11 קילו קישואים,כל זרעי חרדל שחור וצהובכל זרעי חרדל שחור וצהוב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.