קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות57
מגזין

סרטן אלפרדו

סרטן אלפרדו
המתכון סרטן אלפרדו יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 35 דקות. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 310 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא אורגנו, בשר סרטנים, בזיליקום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: סרטן אלפרדו, סרטן לובסטר אדום אלפרדו, ו סרטן פטוצ'יני אלפרדו.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאספרגוס, חתוךאספרגוס, חתוך0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטנים קצוץ (חיקוי עובד היטב)בשר סרטנים קצוץ (חיקוי עובד היטב)2(חוֹרֶף)קמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי, לחתוך בסדר או 1 כפית בזיליקום מיובשבזיליקום טרי, לחתוך בסדר או 1 כפית בזיליקום מיובש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה איטלקית מגורדתגבינה איטלקית מגורדת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי דק או פסטה, הבחירה שלךספגטי דק או פסטה, הבחירה שלך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.