קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סרטן מוקרם

סרטן מוקרם
המתכון מוקרם סרטן יכול להתבצע תוך כ-15 דקות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לבמנה עיקרית זו יש 361 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. צאו לחנות ואספו קמח, מיונז, חלבונים קשים, ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 63%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון רנגונים סרטנים (פחזניות סרטנים) עם רוטב חמוץ מתוק, סרטן רנגון (וונטון במילוי גבינת שמנת), ו צ'ילי סרטן (סרטן ברוטב חמוץ חריף) מתכון.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו קמח וגרגירים בטעם חמאה. מערבבים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד שהם מסמיכים ומבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים פנימה את המיונז, החרדל, רוטב הפלפל החריף והפלפל לתערובת אחידה. מערבבים פנימה סרטנים וחלבוני ביצה מבושלים;מחממים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סרטןסרטן
3
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן עובד ממש טוב עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. יקב לגונה נהר הרוסי שרדונה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל פנימה מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פירות בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, לגונה ראנץ ' כרם שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגרים על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.