קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

סרטן שמנת וממרח פלפל אדום

סרטן שמנת וממרח פלפל אדום
סרטן שמנת התפשטות פלפל אדום דורש בערך 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 157 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-45 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי מתכונים קראפט. אם יש לך פלפל, בצל ירוק, קרקרים שומן מופחתת ריץ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סרטן שמנת וממרח פלפל אדום, סרטן שמנת וממרח פלפל אדום, ו סרטן חריף גביני ומרח פלפל אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמור 2 כפות. בצלים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
2
מערבבים בצל שנותר עם כל שאר החומרים למעט קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
בצלבצל
3
להכניס למקרר 1 שעה.
4
למעלה עם בצל שמור.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.