קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

סרטנים מושלמים

סרטנים מושלמים
סרטנים מושלמים נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 319 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם יש לכם חמאה, סמבל אולק, המלך הגדול סרטנים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך spoonacular סופר ציון של 31%. נסו סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), סרטנים מטוגנים (סרטנים מים מתוקים)/???, ו מנהטן המושלמת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.