קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

עגבניות גורגונזולה על אנדיב

עגבניות גורגונזולה על אנדיב
עגבניות גורגונזולה באנדיב עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מנה אחת מכילה 47 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה משמש 20. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש ויניגרט בלסמי, אגוזי מלך, גבינת גורגונזולה ובצל ירוק. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. עם כפית ציון של 29%, המנה הזו לא כל כך סופר. סלט אנדיב עם אגס וגורגונזולה, סלט אנדיב תפוחים-גורגונזולן, ו סלט אנדיב עם בייקון, גורגונזולה ואבוקדו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסדרים אנדיב על מגש הגשה. בכל עלה, שכבת עגבניות, בצל ירוק, גבינה ואגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
אנדיבאנדיב
2
מזלפים ויניגרט. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.