קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

עדשים וקארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה

עדשים וקארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? עדשים קארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 89 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 1659 קלוריות. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. לכו לחנות ותרימו כורכום טחון, פלפל טחון, תערובת תבלינים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום הכהה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר חום חמאה כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. וזה מצוין. מתכונים דומים: עדשים וקארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה, Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה), ו Black Eyed Peas Curry (עם קוקוס) (Lobia Curry).

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(יכול להיות או להרחיק)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי3שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק קצוץ גסכרוב ירוק קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,שומר קרקעשומר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ים או מלח כשרמלח ים או מלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים צרפתיות, ספוגות במשך 4-6 שעות ומרוקנותעדשים צרפתיות, ספוגות במשך 4-6 שעות ומרוקנות1WES E אומנויות השפה האנגליתעדשיםעדשים1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה מופשרתאפונה קפואה מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביות (1/2 אינץ')תפוחי אדמה חתוכים לקוביות (1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק ריבספרוס דק ריבס2largesשאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק1WES E אומנויות השפה האנגליתתערובת תבליניםתערובת תבלינים2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.