קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

עדשים ירוקות וסגנון אשורי אורז

עדשים ירוקות וסגנון אשורי אורז
עדשים ירוקים וסגנון אשורי אורז דורש סביב 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 200 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם אורז בסמטי, עדשים ירוקות, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מתכונים דומים: עדשים ירוקות בסגנון צרפתי, Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה, ו סלמון צלוי אשורי.

הוראות

1
מניחים את העדשים לתוך סיר ומכסים עם המים. מביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה במשך 5 דקות, ואז לכסות ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
חום 2 כפות שמן צמחי במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את האורז במשך כ 1 דקה, עד הדגנים להפוך אטום ולבן, ולאחר מכן מערבבים את העדשים ומים. להביא את תערובת האורז לרתיחה, ואז לכסות ולהפחית את החום בינוני נמוך במשך 5 דקות. מערבבים פעם אחת, ואז לכסות ולהפחית את החום עוד יותר נמוך. המשך לבשל מבלי לחשוף את המכסה עד שהאורז רך, כ -15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
עדשיםעדשים
דגניםדגנים
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בינתיים, לחמם את הנותרים 2 כפות שמן צמחי במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך, ולהמשיך לבשל ולערבב עד הבצל הוא מאוד רך וחום כהה, 15 עד 20 דקות יותר. כאשר האורז מוכן, מערבבים את הבצל המקורמל ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן צמחישמן צמחי
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת