קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות בטטה עם מנגו-אננס צ'אטני

עוגות בטטה עם מנגו-אננס צ'אטני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל עוגות תפוחי אדמה מתוקים עם מנגו-אננס Chutney. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 179 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. מתכון זה של אהבה ושמן זית יש 33 אוהדים. גשו לסופר וקנו בטטות ג'ינג'יות, פלפל, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת תפוחי אדמה כוסברה עם מנגו צ'אטני, צ'אטני מנגו מתוק, איך לעשות צ' אטני מנגו מהיר, ו המרכיב הסודי (צ'אטני מנגו): צ' אטני חם מתוק-עוף בגריל.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בסיר בינוני כבד. מבשלים מעל חום בינוני 15 דקות, ערבוב מדי פעם.
1
מחממים תנור ל 149°. לקלף הן תפוחי אדמה באח גס לתוך קערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים תפוחי אדמה מגורדים ובצל במטלית נקייה וסוחטים החוצה נוזל עודף.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים תפוחי אדמה ובצל בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ביצים, כוסברה קצוצה, קמח, אבקת קארי ומלח ים; מערבבים כדי לשלב באופן שווה.גיליון אפייה קו עם מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
5
שמן חום במחבת גדולה כבדה מעל חום בינוני גבוה. מידה scant 1/4 כוס מלא תערובת, צורה לכדור, ולהוסיף מחבת. באמצעות מרית, בעדינות לשטח את הכדור 1/3 אינץ 'עבה, פנקייק בקוטר 3 אינץ'. חוזר, יוצרים עוד 3 פנקייקים. מטגנים עד הזהב, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים פנקייק לסדין אפייה מוכן; להתחמם בתנור. חזור עם נשאר תערובת עבור סך של 8 פנקייק.
7
מניחים פנקייק על צלחות. יוגורט כפית, ואז צ ' אטני על גבי פנקייק.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים פלפל שחור טחון טרי; מקשטים עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דק בתוספת גבעולים לקישוטכוסברה טרייה קצוצה דק בתוספת גבעולים לקישוט11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2largesביצים, מוכות כדי להתמזגביצים, מוכות כדי להתמזג2שיני שום, לחוץשיני שום, לחוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3-inch קוביות קלופים cored אננס טרי (על 1/3 של פרי)1/3-inch קוביות קלופים cored אננס טרי (על 1/3 של פרי)1גדולמנגו, קלופים, לחתוך לקוביות 1/3 אינץמנגו, קלופים, לחתוך לקוביות 1/3 אינץ3(חוֹרֶף)בצל מגורדבצל מגורד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטות בגוון אדום (ים)בטטות בגוון אדום (ים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russetתפוחי אדמה russet1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט בסגנון יוונייוגורט בסגנון יווני