קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות מלאות ג'לי עם ציפוי חמאת בוטנים

עוגות מלאות ג'לי עם ציפוי חמאת בוטנים
עוגות מלאות ג'לי עם ציפוי חמאת בוטנים דורש על 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 495 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח, חמאת בוטנים חלקהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 19%. מתכונים דומים: עוגיות חמאת בוטנים וג'לי [עוגיות וניל עם מילוי ג' לי וזיגוג חמאת בוטנים], עוגיות חמאת בוטנים וריבה עם ציפוי חמאה בוטנים קרם חמאה, ו עוגיות חמאת בוטנים עם ציפוי חמאת בוטנים וריבה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 F. קו אחד 12 כוס מאפין סטנדרטי פח עם liners קאפקייקס נייר. בעדינות לרסס את המשטחים עם תרסיס אפייה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
3
לנפות את הקמח, אבקת אפייה ומלח על פיסת נייר גדולה. בקערה גדולה, שמנת החמאה וסוכר מגורען עם מערבל יד במהירות בינונית עד אור ורך. מקציפים את הביצים, חלמון ביצה ווניל. להפחית את המהירות נמוך לגרד את הצדדים של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
יוצקים את החלב וממשיכים לערבב עד חלקה (הבלילה עשויה להיראות מקושטת בהתחלה אבל יהיה להחליק). להרים את הנייר עם מרכיבים יבשים בהדרגה לשפוך לתוך החומרים הרטובים. המשך לערבב רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
5
כפית את הבלילה באופן שווה לתוך הפח מוכן, ממלא את הכוסות על שלושה רבעים מלאים.
6
אופים עד צמרות הקאפקייקס האביב בחזרה למגע והם לא זהב מדי, על 20 דקות. מגניב בפח במשך 15 דקות, ולאחר מכן לאפשר להתקרר לחלוטין על מתלה תיל לפני מילוי, ציפוי או לקשט.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
למלא בקבוק לסחוט עם ריבת ענבים בורג על הכובע. בזהירות להכניס את קצה הבקבוק לסחוט ככל שזה ילך לתוך החלק העליון של הקאפקייקס. בעדינות לסחוט על 1 כף ג ' לי בתוך כל עוגה. קרח את צמרות העוגות עם ציפוי חמאת בוטנים כדי לכסות. לקשט עם הממתקים האהובים עליך.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ג'ליג'לי
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ממתקיםממתקים
קרחקרח
8
מקציפים את חמאת הבוטנים, חמאה וגבינת שמנת עם מערבל יד או לעמוד על מהירות בינונית עד אור ורך. מוסיפים לאט את הסוכר של הממתקים וממשיכים לערבב עד שהציפוי חלק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
9
מערבבים בחלב וממשיכים לערבב עד שהוא מגיע עקביות מתפשטת טובה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר12ריבס, קצוץ טרי או קפואממתקים, מרוסקים עם מערוך, כגון ריס חתיכות, Butterfinger, חמאת Nutter, הית 'בר, או עוגיות סנדוויץ' קטנות, לקשטממתקים, מרוסקים עם מערוך, כגון ריס חתיכות, Butterfinger, חמאת Nutter, הית 'בר, או עוגיות סנדוויץ' קטנות, לקשט2largesביצים בתוספת 1 חלמון ביצהביצים בתוספת 1 חלמון ביצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת ענביםריבת ענבים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2(יכול להיות או להרחיק)שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרמקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור