קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוגות סלמון

עוגות סלמון
עוגות סלמון עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 297 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, קמח תירס, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 54%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון איך מכינים קציצות סלמון בריאות / עוגות סלמון ( פליאו, ללא גלוטן, שלם30), קציצות סלמון דרום מערביות או עוגות סלמון, ו קציצות סלמון דרום מערביות או עוגות סלמון.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים ביצים. מערבבים פנימה את השמנת, קמח התירס, הבצל הירוק, הקמח, אבקת האפייה, הפלפל והמלח אם רוצים. פתית סלמון לקערה; מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
בצל ירוקבצל ירוק
קמח תירסקמח תירס
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממיסים חמאה במחבת טפלון גדולה או מחבת על אש בינונית. זרוק תערובת סלמון על ידי 1/3 כוסות לתוך חמאה. מטגנים בקבוצות במשך 5 דקות מכל צד או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים חם.