קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מטבחיםאסייתי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות סלמון אסיאתיות עם רוטב שמנת מיסו סאקה

עוגות סלמון אסיאתיות עם רוטב שמנת מיסו סאקה
עוגות סלמון אסיאתיות עם שמנת מיסו ורוטב סאקה הוא pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 375 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סלמון, פירורי לחם, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. . וזה די גרוע. נסו מרק סלמון מוקרם מיסו (למען לא-nyu Jiru), עוגות טונה בסגנון אסייתי עם רוטב ג'ינג'ר שמנת, ו עוגות סלמון עם רוטב שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות ושמן שומשום במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את הבצל הירוק ושום, ומבשלים עד במכרז. מערבבים את הדבק סאקה מיסו עד מעורבב. מביאים לרתיחה ואז מוסיפים את הקרם ואת מיץ הלימון. חזור לרתיחה ומבשל עד מעובה, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
מיסומיסו
שוםשום
קרםקרם
סאקהסאקה
3
הסר מהחום והנח בצד.
4
בקערה בינונית מערבבים יחד את פירורי הלחם, הסלמון, הבצל והכוסברה. בקערה קטנה, לטאטא יחד את הביצה, רוטב סויה ומים באמצעות מזלג. מערבבים בערך חצי מזה לתוך תערובת הסלמון, ואם זה נראה יבש, מערבבים קצת יותר עד תערובת הסלמון יישאר יחד בקציצות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
סלמוןסלמון
בצלבצל
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. טופס תערובת הסלמון לתוך 2 קציצות אינץ 'למתאבנים, או 4 קציצות אינץ' למנה עיקרית. מטגנים קציצות במשך כ 4 דקות לכל צד, או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים עם הרוטב טפטף מעל, או בנפרד לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון מנוקז ומתפורר.סלמון מנוקז ומתפורר.3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1(קיבלר)(קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק מיסוהדבק מיסו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.