קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

עוגות סרטנים קלות

עוגות סרטנים קלות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו עוגות סרטנים קלות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 266 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. 3261 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מיץ לימון, ביצה, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 84%, המנה הזו יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגות סרטנים קלות, עוגות סרטנים קלות, ו עוגות סרטנים קלות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1/3 כוס פירורי לחם, בצל ירוק, פלפל אדום, ביצה, מיונז, מיץ לימון, אבקת שום וקאיין; מקפלים פנימה סרטן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
סרטןסרטן
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את פירורי הלחם שנותרו בקערה רדודה. מחלקים את התערובת לשמונה מנות; מעצבים ל -2 אינץ'. ביצים. מצפים בעדינות פירורי לחם ומעצבים ל-1/2 אינץ'.- פטי עבה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
במחבת טפלון גדולה מחממים חמאה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים עוגות סרטנים; מבשלים 3-4 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.