קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita

עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita
אם יש לכם אורז בסמטי, מיץ לימון, נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 99% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita, תבשיל עדשים מתובל דרום הודי, ו תבשיל עדשים דרום-הודי.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטיאורז בסמטי11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמתוך קנוקנות אפונה, ארוגולה, או תרד, קצוץמתוך קנוקנות אפונה, ארוגולה, או תרד, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק, קלופים, מלפפון זרעקצוץ דק, קלופים, מלפפון זרע0(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'11 קילו קישואים,כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי11 קילו קישואים,נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1ראש1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1שן שום, טחוןשן שום, טחון11 קילו קישואים,jalapeño זרע טחוןjalapeño זרע טחון2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, פלפל טחון טרימלח כשר, פלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקטניות מיובשות מעורבות (כגון עדשים ושעועית מלאה)קטניות מיובשות מעורבות (כגון עדשים ושעועית מלאה)1(יכול להיות או להרחיק)(או יותר) מיץ לימון טרי(או יותר) מיץ לימון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיליוגורט דל שומן רגיל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה (בערך 8 אוזס אפונה בתרמילים), קצוץאפונה (בערך 8 אוזס אפונה בתרמילים), קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.