קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות22
ציון בריאות2
מגזין

עוגות עוגת גזר

עוגות עוגת גזר
עוגת גזר עוגות הוא צמחוני ומספק כ 22 מנות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 402 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. 45 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. חג הפסחא יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. לכו לחנות ואספו סודה לשתייה, שמן צמחי, סוכר קונדיטורים ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 30%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגות עוגת גזר, עוגות עוגת גזר, ו עוגות עוגת גזר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מקציפים את הסוכר, השמן והווניל יחד בקערת מערבל חשמלי המצויד במצורף ההנעה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מוסיפים את הביצים, 1 בכל פעם. בקערה אחרת מנפים יחד את הקמח, הקינמון, הסודה לשתייה והמלח. כשהמיקסר במהירות נמוכה מוסיפים 1/2 מהחומרים היבשים לחומרים הרטובים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מוסיפים את הגזר המגורד, הצימוקים ואגוזי המלך לקמח שנותר, מערבבים היטב ומוסיפים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
מערבבים עד לאיחוד.
7
מרפדים מחבתות מאפינס עם ספינות נייר. גורפים את הבלילה ל -22 כוסות מאפינס עד שכל אחת מהן מלאה 3/4.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
8
אופים 10 דקות ואז מורידים את טמפרטורת התנור ל -350 מעלות צלזיוס ומבשלים עוד 30 עד 35 דקות, עד שקיסם יוצא נקי. מגניב על מתלה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
9
לציפוי, קרם את גבינת השמנת, החמאה והווניל בקערת מערבל חשמלי המצויד במצורף ההנעה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
10
מוסיפים את הסוכר ומקציפים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
11
כשהקאפקייקס קרירים, הקפיאו אותם בנדיבות והגישו.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורד (פחות מ 1 פאונד)גזר מגורד (פחות מ 1 פאונד)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר3תוספת זחליםביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים