קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוגות שרימפס

עוגות שרימפס
עוגות שרימפס הוא פסקטריאן ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 26 גרם חלבון, 72 גרם שומן, ובסך הכל של 809 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו שרימפס, גבינת פרמזן, פלפל חלפיניו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב קרקרים עגולים חמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ריץ כמו קינוח. 18 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 58%, המנה הזו טובה. נסו עוגות שרימפס, עוגות שרימפס, ו עוגות שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית שלבו את השרימפס, הקרקרים, הבצל והג ' לפנו. מערבבים פנימה את המיונז והחרדל, ומתבלים בטבסקו ומלח סלרי.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
מיונזמיונז
קרקריםקרקרים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חרדלחרדל
רוטב טבסקורוטב טבסקו
שרימפסשרימפס
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים פנימה גבינת פרמזן. יוצרים 8 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
3
מחממים כ-1/2 אינץ ' שמן במחבת כבדה עמוקה על אש בינונית-גבוהה. כשהשמן נחמד וחם, מטגנים את הקציצות כ -5 דקות לכל צד, או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט פינו גריגיו פורץ באגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות פריכה ורעננות מעודנת באלגנטיות. יין זה כולל ניחוחות של פירות אבן בשלים והדרים, ומציג טעמי מלון, נקטרינה ומאיר לימון המסיימים קלילים ומרעננים.