קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות אגוזי לוז לינזר עם ריבה אוכמניות

עוגיות אגוזי לוז לינזר עם ריבה אוכמניות
עוגיות אגוזי לוז לינזר עם ריבה Blackberry עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 36 מנות. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 150 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אגוז מוסקט, חמאה, ריבה אוכמניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: Linzer Augen (עיני Linzer Aka Linzer טארטים או עוגיות Linzer), עוגיות לינזר אגוזי לוז מתובל, ו הל-Blackberry Linzer Cookies.

הוראות

1
להקציף הראשון 5 מרכיבים בקערה בינונית כדי להתמזג. מקציפים חמאה, 1 כוס אבקת סוכר, וקליפות הדר בקערה גדולה עד רכות. מקציפים חלמונים. הכה במרכיבים יבשים ב 4 תוספות; הכה באגוזים. לאסוף בצק לכדור; לשטח לדיסק. לעטוף; צמרמורת לפחות 1 שעה עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים תנור ל 163°. קו 2 גליונות אפייה גדולים עם נייר קלף.
3
מגלגלים חצי מהבצק על משטח מקומח קלות לעובי 1/8 אינץ'. באמצעות חותך עגול 2 אינץ', לחתוך את הכדורים. באמצעות חותך עגול 3/4 אינץ', לחתוך את מרכז חצי סיבובים לעשות טבעות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר סיבובים וטבעות לגיליונות מוכנים. לאסוף שאריות בצק; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עוגיות עד הזהב, היפוך גיליונות לאחר 10 דקות, על 22 דקות בסך הכל. מגניב לגמרי על סדינים. חזור עד שכל הבצק משמש. האם קדימה לאחסן אטום בטמפרטורת החדר עד 2 ימים או להקפיא עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
6
סדר טבעות עוגיות על משטח העבודה. לנפות אבקת סוכר מעל.
מרכיבים שתצטרך
7
מורחים 1 כפית ריבה על כל סיבוב עוגייה. לחץ טבעות על ריבה על סיבובים. לעשות קדימה ניתן להרכיב 1 יום קדימה. אחסן בין גיליונות נייר שעווה במיכל אטום בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך