קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות זנגביל מיושנות.

עוגיות זנגביל מיושנות.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, כל כך לתת אנשי זנגביל מיושנים לנסות. והוא יספק כ 36 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 162 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. אם יש לכם סודה לשתיה, ביצה, זנגביל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת זנגביל מיושנת, עוגת זנגביל מיושנת, ו עוגת זנגביל מיושנת.

הוראות

1
מערבבים את הקמח, סודה לשתיה, מלח ותבלינים בקערה גדולה; להפריש. בקערה של מערבל חשמלי, לנצח את החמאה, סוכר חום, ביצה על בינוני עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המולסה ומכים עד רכות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
תוסיף את הוניל. מערבבים את תערובת הקמח 1 כוס בכל פעם, מיזוג עד חלקה. הבצק צריך להתאסף למסה חצי-ספירם. (אם זה לא מוצק, להוסיף עוד כוס קמח, אבל לא מספיק כדי להפוך אותו מתפורר.) להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות. תתחלקו לשניים. להשתטח לדיסקים ולעטוף בפלסטיק. מקררים לפחות 2 שעות או עד 1 שבוע. מחממים תנור ל 350 F. על משטח מקומח, לגלגל כל דיסק ל 1/8 אינץ ' עבה. השתמשו בחותכי עוגיות זנגביל כדי ליצור צורות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר אותם גדול, קלף מצופה גיליון אפייה, ריווח אותם על 1 אינץ ' זה מזה. לקשט, אם תרצה.
5
אופים עד המשרד למגע, כ -12 דקות. מגניב מעט לפני העברה למתלה