קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות60
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות כיור מטבח קלות

עוגיות כיור מטבח קלות
עוגיות כיור מטבח קלות עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 60 מנות סועדים.. 32 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לך חלב, קוקוס, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 12%, וזה לא כל כך גדול. נסו הכל-אבל-המטבח-כיור עוגיות, עוגיות כיור מטבח, ו עוגיות כיור מטבח עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר חום עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מקציפים פנימה את הביצים, הווניל והחלב.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את שיבולת השועל, הקמח, הסודה לשתייה, המלח ואגוז המוסקט; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
זרוק על ידי כפות מעוגלות 3 אינץ'. בנפרד על גבי ניירות אפייה לא משומנים. משטחים מעט עם תחתית כוס מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים בחום של 375 ניתנים להזזה למשך 8-10 דקות או עד להזהבה. מגניב במשך 1 דקה לפני הסרת מחבתות כדי מתלים תיל.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2ביציםביצים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2% חלב2% חלב796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד חלב אם אנד אםשוקולד חלב אם אנד אם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריס חתיכותריס חתיכות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס שוקולד semisweet גביעצ'יפס שוקולד semisweet גביע31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "