קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

סטייק צ'אק מטוגן בגינס עם פירה בחזרת.

סטייק צ'אק מטוגן בגינס עם פירה בחזרת.
סטייק צ'אק עם צ' אק מטוגן בגינס עם פירה חזרת עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לכו לחנות ותביאו מלח, שיכר גינס, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו צלעות קצרות בלסמיות עם מחית תפוחי אדמה חזרת, טאקו גינס צלוי צלעות קצרות עם כרוב צלוי של גינס, ו מחית תפוחי אדמה חזרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סטייק, מפזרים סטייק עם 1/2 כפית פלפל ו 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף סטייק; לבשל 5 דקות בכל צד או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר סטייק מחבת; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 1 1/2 כוסות בצל, גזר קצוץ, 2 כפות מרק, וסוכר. כיסוי, להפחית את החום בינוני, ומבשלים 10 דקות. מערבבים ברוזמרין, פטריות, ושום. לכסות ולבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים עלי דפנה, מוצק, מרק שנותר, וסטייק; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 1 שעה ו 30 דקות או עד סטייק הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להכין תפוחי אדמה, מניחים תפוחי אדמה בסיר גדול; מכסים במים. מביאים לרתיחה; מבשלים 20 דקות או עד תפוחי אדמה רכים; ניקוז. להחזיר תפוחי אדמה למחבת.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף חמאה; לנצח עם מערבל במהירות בינונית רק עד חלקה. מערבבים במרכיבים הנותרים. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר סטייק מחבת; להתחמם. השליכו את עלי המפרץ. להגדיל את החום בינוני גבוה; לבשל 5 דקות או עד מעובה מעט. תערובת ספון סטאוט על סטייק.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים עם תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים אפיית תפוחי אדמה, לרבעיםקלופים אפיית תפוחי אדמה, לרבעים23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צ'אק ללא עצמות, גזוזסטייק צ'אק ללא עצמות, גזוז2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ11 קילו קישואים,(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא שומן, מרק עוף פחות נתרן, מחולקללא שומן, מרק עוף פחות נתרן, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גינס סטאוטגינס סטאוט2(חוֹרֶף)חזרת מוכנהחזרת מוכנה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות מוגדרות מראשחבילת פטריות מוגדרות מראש2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ריימונד R אוסף מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.