קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות55
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות כריך חג

עוגיות כריך חג
מנה אחת מכילה 111 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 55 מנות סועדים.. 8 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם ציפוי סוכריות שוקולד חלב, עוגיות אוראו, זילופים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 9%. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין לתקן). נסו עוגיות סנדוויץ 'קלות לחג עם מילויים ביתיים מהנים (שוקולד צ' יפס מנטה, פטל, לימון ומייפל!), עוגיות חג: בצק אחד, שלוש עוגיות חג, ו כריך בחופשה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במיקרוגל, להמיס 2 עוז. של ציפוי ממתקים בכל פעם, תוך ערבוב עד שהתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מורחים על גבי צמרות עוגיות; מקשטים לפי הצורך בזילוף וסוכריות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
3
מניחים על נייר שעווה עד להתייצבות. חזור על הפעולה עם העוגיות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סנדוויץ'. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "