קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות60
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות נבט החיטה של אמא

עוגיות נבט החיטה של אמא
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוגיות נבט החיטה של אמא עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 60. מנה אחת מכילה 120 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 70 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת אפייה, ביצים, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה עובד טוב כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 18%, וזה לא כל כך יוצא דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חמאה, פקאן ועוגיות נבט חיטה קלויות, עוגיות חמאת בוטנים שמנמנות עם נבט חיטה, ו עוגיות שוקולד צ'יפס נבט חיטה ג' מבו.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה, סוכר לבן וסוכר חום עד חלקה. מקציפים פנימה את הביצים, אחת אחת ואז מערבבים פנימה את הווניל. בקערה נפרדת שלבו את שיבולת השועל, נבט החיטה, הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מערבבים את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת. לבסוף מערבבים פנימה את הקוקוס, הפקאנים והתמרים. זרוק בכפיות מעוגלות על דפי עוגיות לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
נבט חיטהנבט חיטה
קוקוסקוקוס
ונילוניל
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
פקאניםפקאנים
קרםקרם
תאריכיםתאריכים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית אפייה למשך מספר דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.