קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות נשיקת חמאת בוטנים

עוגיות נשיקת חמאת בוטנים
צריך ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני וקינוח ידידותי לפודמפ? עוגיות נשיקת חמאת בוטנים יכולות להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכין 24 מנות עם 122 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1105 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לך ביצה, נשיקות שוקולד חלב, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: עוגיות נשיקת חמאת בוטנים, עוגיות נשיקת חמאת בוטנים, ו עוגיות נשיקת חמאת בוטנים.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת בוטנים שמנת וסוכר עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצה ווניל; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
3
רול לתוך 1-1 / 4-ב. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 קום למשך 10-12 דקות או עד שהצמרות נסדקות מעט.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
לחץ מיד נשיקת שוקולד אחת למרכז כל עוגיה. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיות עם שרי שמנת, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.