קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות עשב

עוגיות עשב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל ביסקוויטים עשב. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב-חמאה, טרגון, עירית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בסביבה 45 דקות. נסו עוגיות עשב, עוגיות טיפת עשב, ו עוגיות עשבי תיבול קשקשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, מערבבים קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. עם שני סכינים, בלנדר מאפה, או האצבעות שלך, לחתוך או לשפשף חמאה עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
עם מזלג, לערבב פטרוזיליה, עירית, טרגון.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
3
יוצקים בחמאה ומערבבים בעדינות עד תערובת מגיע יחד. לגרד על משטח מקומח קל, עם ידיים מקומטות קלות, ללוש בעדינות רק עד הבצק יוצר כדור.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
4
לטפוח בצק לעובי 1/2 אינץ'. באמצעות חותך עגול 3 אינץ ' או כוס יין, לחתוך ביסקוויטים. לאסוף שאריות, ללטף שוב, לגזור ביסקוויטים שנותרו; אתה צריך 8 בסך הכל. רווח שווה על תבנית אפייה 10 על 15 אינץ ' חמאה ומפזרים באופן שווה עם שאריות גבינה גרוסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור 425 עד ביסקוויטים נפוחים וחומים זהובים, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
להעביר מתלים תיל להתקרר לחלוטין.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Gunderloch Estate ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש