קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות קקאו פריכות-Nib Tea

עוגיות קקאו פריכות-Nib Tea
עוגיות קקאו פריך-Nib תה עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 44 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 40 מנות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו דבש, חמאה, קקאו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו פינוקים קריספי קקאו תות, עוגיות קקאו פריכות שיזוף # SundaySupper, ו ילדים יכולים לעשות: כדורגל קקאו-אורז פריך פינוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שני מדפים במחצית העליונה של התנור מחממים ל 375 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שים את הקמח, סוכרים, קינמון, אבקת אפייה, מלח, ושיבולת שועל בקערה בינונית ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לשים את החמאה המומסת, שמנת כבדה, דבש, וניל ושמן זית בקערה גדולה ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שמן זיתשמן זית
ונילוניל
חמאהחמאה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את החומרים יבשים ומערבבים עד בשילוב. מקפלים פנימה את שפיץ הקקאו.
מרכיבים שתצטרך
Coco NibsCoco Nibs
5
קו שני גיליונות אפייה עם מחצלות סיליקון או קלף. זרוק את הבלילה על ידי כפיות קטנות על המחבתות מוכנות, עוזב לפחות 3 " בין תלוליות (הם יתפשטו לא מעט).
מרכיבים שתצטרך
סרגל אונדססרגל אונדס
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים במשך 8-10 דקות, מחבתות מסתובבות באמצע האפייה, עד הקצוות הם חום זהוב עמוק והמרכז מוגדר בעיקר. מגניב 5 דקות על המחבת, ולאחר מכן להעביר מתלה להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcoco nibscoco nibs1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון3(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס