קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס המרכיב הסודי של דוד

עוגיות שוקולד צ'יפס המרכיב הסודי של דוד
עוגיות שוקולד צ'יפס המרכיב הסודי של דוד עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 154 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון זה משמש 40. 19 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם קמח, סוכר חום, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 14%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס המרכיב הסודי של דוד, עוגיות שוקולד צ'יפס מרכיב סודי, ו עוגיות שוקולד צ'יפס מרכיב סודי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מעבדים דגנים במעבד מזון או בבלנדר לאבקה דקה. מודדים 1 כוס מהאבקה ומשלבים אותה עם הקמח, הסודה לשתייה והמלח; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
דגני בוקרדגני בוקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
תנורתנור
2
בקערה גדולה שמנת יחד את החמאה, הסוכר הלבן והסוכר החום לתערובת אחידה. מקציפים פנימה את הביצים, אחת אחת ואז מערבבים פנימה את הווניל. מערבבים בהדרגה את החומרים היבשים. מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס. זרוק כפיות מעוגלות על דף העוגיות המוכן.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ונילוניל
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית עם נייר אפייה למשך 5 דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין. כדי למנוע מהעוגיות להשחים מדי בתחתית הניחו את דף העוגיות ועליו בצק העוגיות הגולמי על גבי דף עוגיות ריק נוסף לפני הכנסת העוגיות לתנור. גיליון העוגיות הנוסף עוזר למנוע מהעוגיות להשחים מדי על התחתית.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור