קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות144
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שיבולת שועל חמוציות פיסטוק

עוגיות שיבולת שועל חמוציות פיסטוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שיבולת שועל פיסטוק אוכמניות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 45 קלוריות. מתאים ל-144 מנות. אם יש לכם אגוז מוסקט טחון, סודה לשתייה, חמוציות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. נסו עוגיות פיסטוק חמוציות, עוגיות חמוציות עם פיסטוק חלבי, ו עוגיות שיבולת שועל פיסטוק וחמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכה יחד חמאה וסוכרים בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, ולאחר מכן הכה באבקת אפייה וסודה, תבלינים, ומלח עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
תבליניםתבלינים
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים ווניל ומכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
3
מוסיפים קמח ומערבבים במהירות נמוכה עד רק בשילוב טוב. מערבבים שיבולת שועל, פיסטוקים, חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
4
מחלקים בצק לרבעים. לעצב כל רבעון על גיליון גדול של נייר שעווה, באמצעות נייר כסיוע, לתוך יומן באורך 9 אינץ', ולעטוף בחוזקה בנייר הראשון, ולאחר מכן בניילון נצמד, מתפתל מסתיים (כמו חתיכת ממתק קשה). להירגע עד המשרד, לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סוכריה קשהסוכריה קשה
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
נייר שעווהנייר שעווה
5
מחממים תנור ל 177° עם מדפים בשלישים העליונים והתחתונים. קו 2 גיליונות אפייה גדולים עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
עבודה עם יומן 1 בכל פעם, שמירה על יומן שנותר מקורר. אם לוג מתרכך תוך כדי עבודה איתו, עטפו אותו מחדש וצננו אותו או הקפיאו אותו עד תום. באמצעות סכין משונן, לחתוך פרוסה בעובי 1/4 אינץ ' מבול עץ עם תנועת ניסור במקום על תבנית אפייה. המשך חיתוך, סידור פרוסות כמו לחתוך על 2 אינץ ' בנפרד על גיליון.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים, החלפת מיקום של גיליונות באמצע אפייה, עד הזהב ולהגדיר, 8 עד 10 דקות בסך הכל. עוגיות מגניב על גיליונות אפייה 1 דקה לפני העברת מדפים להתקרר לחלוטין. (קלף ניתן לעשות בו שימוש חוזר, אבל גליונות אפייה מגניבים בין קבוצות.)
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
אם לקישוט עם טפטוף של שוקולד נמס, דק קוצצים את השוקולד ואז להמיס אותו במיקרוגל ב 50 אחוז כוח עבור מרווחים של 30 שניות, ערבוב, עד חלקה. או, להמיס את השוקולד הקצוץ בקערת מתכת להגדיר על מחבת של מים רותחים בקושי.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
מחבתמחבת
9
שוקולד מגניב מעט, ואז לשים בשקית ניילון ולחץ על אוויר עודף. חותכים פתח זעיר בפינה התחתונה של התיק, ולאחר מכן לסובב את התיק בחוזקה רק מעל שוקולד טפטוף על עוגיות על מדפים להגדיר על נייר שעווה או מחבת.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
נייר שעווהנייר שעווה
מחבתמחבת
10
בואו עוגיות לעמוד בטמפרטורת החדר מגניב עד שוקולד מוגדר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
1
* יומני בצק עוגיות יכול להיות קפוא, עטוף היטב בנייר ופלסטיק ואז לסכל, עד 1 חודש.* עוגיות לשמור על קופסאות עוגיות, בשכבות מופרדות על ידי נייר שעווה, 5 ימים.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר או לבן, נמס (ראה הערות של טבחים)שוקולד מריר או לבן, נמס (ראה הערות של טבחים)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות מיובשות (אודותחמוציות מיובשות (אודות2largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלת מיושנתשיבולת שועל מגולגלת מיושנת142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיסטוקים צלויים ומלוחים (אודותפיסטוקים צלויים ומלוחים (אודות0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חמאה ללא מלח, מרוכךמקלות חמאה ללא מלח, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים