קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות שקדים ממולאות בדובדבן

עוגיות שקדים ממולאות בדובדבן
אם יש לכם סודה לשתיה, חלב קוקוס, דובדבנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא משהו. נסו קאפקייקס ממולאות בדובדבנים, Cupcakes שוקולד ממולא דובדבן חמוץ, ו עוגות שקדים דובדבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. קו מאפין פאן עם cupcake liners.In קערה גדולה, לנפות יחד קמח, ארוחת שקדים, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף יחד שמן, חלב קוקוס, שעועית וניל, תמצית שקדים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים סוכר ומערבבים עד incorporated. הפוך היטב במרכז החומרים היבשים ושופכים את החומרים הרטובים.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים עד חלקה יחסית (הבלילה תהיה מעט גבשושי). מילוי ספינות cupcake עם 3 כפות של הבלילה (ניירות צריך להיות רק תחת 2/3 של הדרך מלאה).
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך 20-22 דקות או עד הזהב, וקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
6
העברה למתלה קירור ולאפשר להתקרר completely.To הפוך מילוי, להוסיף דובדבנים קפואים לסיר בינוני יחד עם סוכר ומיץ. מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם ומעט מועך חלק הדובדבנים כולו. בינתיים, לערבב 1 כף מים קרים עם עמילן תירס בצלחת קטנה ולהניח בצד. כאשר תערובת הדובדבן מתחילה לבעבע, מוסיפים תערובת קורנפלור ומערבבים עד שהמילוי מעובה ואינו חלבי יותר.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ומערבבים וניל. אפשר להתקרר בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות. העבר למקרר וצינה עד מוכן לשימוש.לקבלת ציפוי, חמאת שמנת במיקסר חשמלי במשך 1-2 דקות עד רכות. לאט להוסיף ממתקים סוכר, 1/2 כוס בכל פעם, עד התערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים שעועית וניל, תמצית שקדים, וצבע מאכל ומערבבים עד לשלב.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף שמנת ומערבבים במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך (2-3 דקות).
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף סוכר שמנת יותר ו/או ממתקים לפי הצורך כדי להשיג נכונה consistency.To להרכיב, לחתוך חתיכה בצורת קונוס מתוך צמרות של קאפקייקס מקורר, כ 3/4 " בקוטר ולהניח בצד. למלא חללים עם תערובת דובדבן, ולהחליף צמרות של עוגות. צינור על ציפוי, מכסה את התפרים. למעלה עם דובדבן מרציפן, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מקל 1) חמאה או מרגרינה, טמפרטורת החדר(מקל 1) חמאה או מרגרינה, טמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים קפואיםדובדבנים קפואים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן2(חוֹרֶף)מיץ חמוציות או רימון, או מיםמיץ חמוציות או רימון, או מים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)שמנת כבדה או שמנת סויהשמנת כבדה או שמנת סויה3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים1שעועית וניל (זרעים בלבד) או 1/2 כפית תמצית ונילשעועית וניל (זרעים בלבד) או 1/2 כפית תמצית וניל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן