קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת אננס הפוכה

עוגת אננס הפוכה
עוגת אננס הפוכה דורשת כ 2 שעות ו 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 521 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח ים, שעועית וניל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 17%. מתכונים דומים: עוגת אננס הפוכה, עוגת רום אננס הפוכה, ו עוגת אננס הפוכה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
שים את האננס הקצוץ בתבנית אפייה, מכסים בנייר כסף וצולים בתנור עד חום רך וזהוב קלות. תשאיר את התנור ב-350 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
4
שים את הסוכר, שעועית וניל ו 1/2 כוס מים בסיר בינוני ומבשלים על חום גבוה עד שהוא הופך קרמל קל.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
קרמלקרמל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את האננס קצוץ, שמנת, מלח arbol ומבשלים עד מופחת מעט.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
קרםקרם
מלחמלח
6
בואו מגניב במשך כ 5 דקות לפני הוספת אותו לבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
הסר את שעועית וניל, ולאחר מכן בזהירות להעביר את התערובת לבלנדר תערובת עד חלקה. מסננים דרך מסננת רשת בינונית לקערה. להחזיר את התערובת לסיר ולהפחית אותו עקביות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
יוצקים את הקרמל למחבת ברזל יצוק 10 אינץ ' מתובל ולתת מגניב מעט. מסדרים את פרוסות האננס על גבי הקרמל ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
קרמלקרמל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
קרם את החמאה והסוכר בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף משוט עד אור ורך, מגרד את הצדדים ואת החלק התחתון של הקערה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
10
מוסיפים את הביצים, 1 בכל פעם, מכים עד שכל אחד משולב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
11
לטאטא יחד את הקמח, קמח תירס, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח בקערה עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
12
לטאטא יחד את החמאה, שמנת חמוצה, רום, תמצית וניל וזרעי וניל בכוס מדידה. החלף את החומרים יבשים ורטובים החל וכלה בקמח ומערבבים עד רק בשילוב, גירוד הצדדים והתחתון של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלב-חמאהחלב-חמאה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
זרעיםזרעים
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מקציףמקציף
קערהקערה
13
יוצקים את הבלילה על האננס במחבת ברזל יצוק ואופים עד העליון הוא חום זהוב קלות וקיסם מוכנס למרכז יוצא עם כמה פירורים לחים מצורפים, 30 עד 40 דקות. מגניב על מדף אפייה במשך 10 דקות, ואז להתהפך על מגש גדול.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
14
בואו מגניב במשך 30 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1צביטהקמצוץ אבקת צ'ילה דה arbolקמצוץ אבקת צ'ילה דה arbol0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)165אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח עוגה (1/2 כוסות בתוספת 2 כפות)קמח עוגה (1/2 כוסות בתוספת 2 כפות)3(חוֹרֶף)רום כההרום כהה3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר מגורען (1 1/4 כוסות בתוספת 3 כפות)סוכר מגורען (1 1/4 כוסות בתוספת 3 כפות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס טרי, קצוץ גס, בתוספת 1 אננס זהב בשלים קטנים, קלופים, cored, חצץ פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץ ' וכל פרוסה לחתוך 1/2אננס טרי, קצוץ גס, בתוספת 1 אננס זהב בשלים קטנים, קלופים, cored, חצץ פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץ ' וכל פרוסה לחתוך 1/20(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1שעועית וניל, זרעים מגורדיםשעועית וניל, זרעים מגורדים1שעועית וניל, פיצולשעועית וניל, פיצול2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק115 גרם קמח תירס צהוב בסדר115 גרם קמח תירס צהוב בסדר