קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

בקלה שחורה צלויה ווסאבי

בקלה שחורה צלויה ווסאבי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Wasabi בקלה שחורה צלויה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מלח, בקלה בר קיימא, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו שחור וכתום: זרעי שומשום שחורים וסלמון מצופה מלח עם רוטב ווסאבי-ליים, בקלה שחורה בגריל עם ווסאבי ומירין טריים, ו כמהין זנגביל ווסאבי עם שומשום שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה תנור בשליש העליון של התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
תחמם את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
3
מערבבים את המיונז ואת הדבק ווסאבי בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק ווסאביהדבק ווסאבי
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מברשת מחבת broiler עם שמן צמחי ומניחים את הדגים על המחבת. למרוח את מיונז ווסאבי באופן שווה על החלק העליון של הדג. לצלות עד הדג הוא מוצק ואת צמרות זהב עמוק, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מיונזמיונז
ווסאביווסאבי
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
מחבתמחבת
5
חצי, בור ומקלפים את האבוקדו, ולאחר מכן לחתוך 12 טריזים דקים. מתבלים במלח וסוחטים את מיץ הלימון על האבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
אבוקדואבוקדו
מלחמלח
6
מחלקים את הדגים בין צלחות הגשה ולסדר את האבוקדו על גבי או ליד הדג.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.