קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת בננה מצופה שוקולד

עוגת בננה מצופה שוקולד
עוגת בננה מצופה שוקולד היא צמחוני קינוח. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 702 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שוקולד, סודה לשתייה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת בננה מצופה שוקולד, נגיסות בננה מצופות שוקולד, ו עוגיות בננה מצופות שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. גריז שני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ', קו עם נייר שעווה; גריז נייר.
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
תנורתנור
2
הפוך עוגת בננה: באמצעות מיקסר חשמלי, חמאת שמנת וסוכר, מכות עד רכות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
3
מוסיפים ביצים, אחד בכל פעם, מכים אחרי כל תוספת עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
מערבבים באבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלחמלח
5
מוסיפים בננה ומכים במהירות בינונית עד בקושי משולב.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
6
מערבבים בחלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
7
מוסיפים קמח ומערבבים במהירות נמוכה עד חלקה. הבלילה כפית לתוך מחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
8
אופים שכבות עוגה עד קפיץ לגעת, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בואו עוגות להתקרר במחבתות על מדף במשך 10 דקות, ולאחר מכן להתברר ולתת מגניב לחלוטין.
10
בינתיים, לעשות ציפוי fudgy: בסיר בינוני, להביא שמנת, סוכר וסירופ תירס לרתיחה. להפחית חום ומבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
ציפויציפוי
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
הסר תערובת מחום ולהוסיף שוקולד וחמאה; מערבבים עד חלקה לחלוטין. מערבבים תמצית וניל ומלח ולאחר מכן לשפוך תערובת לתוך קערה בינונית להגדיר בקערה גדולה יותר של מי קרח. מקציפים את פאדג ' עם מערבל חשמלי ידני עד שהוא מבריק ועבה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שוקולדשוקולד
מיםמים
חמאהחמאה
פאדג'פאדג'
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
12
העברת שכבת עוגה 1 לצלחת הגשה. כפור עם ציפוי כוס 3/4 fudgy, ולאחר מכן העליון עם שכבה שנייה ולהפיץ שנותר ציפוי על גבי וצדדים של עוגה, מתערבל ציפוי בדפוס דקורטיבי עם סכין, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננה גדולה בשלה מאוד, פירהבננה גדולה בשלה מאוד, פירה2(חוֹרֶף)חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן3ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחהמקל חמאה לא מלוחה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחה, מרוכךמקל חמאה לא מלוחה, מרוכך113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס