קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת גבינה שוקולד צ'יפס השני

עוגת גבינה שוקולד צ'יפס השני
עוגת גבינה שוקולד צ'יפס השני הוא קינוח המגיש 8. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 711 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 53 גרם שומן. 79 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאה, ביצים, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 37%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: עוגת גבינה שוקולד צ'יפס, עוגת גבינה שוקולד צ'יפס, ו עוגת גבינה שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). בקערה בינונית שלבו פירורי עוגיות וחמאה. לחץ על תחתון של 9 אינץ קפיצי פאן.
מרכיבים שתצטרך
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים בתנור שחומם מראש למשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה גדולה משלבים גבינת שמנת, סוכר וקמח.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים במהירות בינונית עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים ביצים אחת אחת. מערבבים פנימה שמנת חמוצה ווניל. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
ביצהביצה
5
יוצקים את הבלילה על קרום אפוי.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
6
אופים בתנור שחומם מראש למשך 55 דקות. מניחים להתקרר לחלוטין לפני שמוציאים מהתבנית. אחסן במקרר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce, Sauternes

קציר מאוחר ריזלינג, למברוסקו דולצ 'ה וסוטרנס הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גבינה שוקולד צ' יפס. יינות קינוח לבנים הם בחירה בטוחה לעוגת גבינה (ללא שוקולד), אבל למברוסקו מתוק יהיה כל כך טוב עם עוגת גבינה תות קלאסית. הכרמים קציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
בצבע צהוב בהיר, האף נפתח בניחוחות של אננס טרי, נקטרינה עסיסית ותווי הדרים. היין מצפה במלואו את החיך המבטא טעמים תוססים של פריחת תפוז, תפוח סבתא סמית ' טארט וחלת דבש. גימור ארוך מציג את האיזון המושלם של מתיקות וחומציות מעוררת פה, ומזמין לגימה נוספת.