קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר תלת שכבתית

עוגת גזר תלת שכבתית
, המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 782 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 52 גרם של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. גשו לסופר וקנו קמח, סוכר מגורען, אבקת ג'ינג'ר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגת שכבות גזר, עוגת גזר תלת שכבתית, ו עוגת גזר תלת שכבתית (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את העוגה: מתלי מיקום בשליש העליון והתחתון של התנור מחממים ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברשת שלושה מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ ' עם שמן צמחי קו תחתית עם נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
3
מורחים את הפקאן על תבנית אפייה ואופים עד קלוי, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
בואו מגניב, ואז דופק במעבד מזון עד קצוץ דק מאוד.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
5
מערבבים את הפקאן, קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, קינמון, זנגביל וסוכר מגורען בקערה גדולה. בקערה אחרת, לטאטא את שמן הירקות, גרידת לימון, ביצים 1/2 כוס ריבה. מערבבים את הגזר, ואז מקפלים את תערובת הגזר לתוך תערובת הקמח עד רק בשילוב. לחלק בין המחבתות מוכן להתפשט באופן שווה (זה לא ייראה כמו הרבה הבלילה, אבל העוגות יעלו בתנור). שים 2 מחבתות על מתלה התנור העליון והמחבת השלישית על המדף התחתון.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמן צמחישמן צמחי
גרידת לימוןגרידת לימון
ריבהריבה
קינמוןקינמון
גזרגזר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
6
אופים עד שהעוגות להקפיץ בחזרה כאשר נגע וקיסם יוצא נקי, 20 עד 25 דקות, מיתוג המיקום של המחבתות באמצע.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
להעביר את המחבתות למדפים עד מגניב מספיק כדי להתמודד, ואז להפוך את העוגות על המדפים כדי להתקרר לחלוטין.
8
הסר את הקלף.
9
הפוך את הציפוי: הכה את גבינת שמנת וחמאה בקערה עם מיקסר עד חלקה, גירוד את הקערה לפי הצורך. מקציפים את הסוכר של ממתקים, מיץ לימון, וניל ומלח עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
10
שים 1 שכבת עוגה על מגש.
11
מורחים עם 1 כף ריבה, ואז להפיץ על ציפוי 3/4 כוס מעל המרמלדה. למעלה עם עוד שכבת עוגה, ריבה וציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
12
מורחים את שכבת העוגה הסופית עם שכבה דקה של ציפוי. (זהו מעיל פירור; זה לא חייב להיות מושלם.) להכניס למקרר 1 שעה, ולאחר מכן לכסות עם שאר הציפוי. מערבולת כמה ריבה לחלק העליון של העוגה. מקררים עד שמוכנים להגיש. צילום: Con Poulos
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (על 3/4 פאונד גזר)גזר מגורר (על 3/4 פאונד גזר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרחבילות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדר4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תפוזים, בתוספת יותר לציפוי (אופציונלי)ריבת תפוזים, בתוספת יותר לציפוי (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)12(חוֹרֶף)(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, ועוד למחבתותשמן צמחי, ועוד למחבתות