קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידה ליידיפינגר

עוגת גלידה ליידיפינגר
עוגת גלידה ליידיפינגר עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 373 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3041 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו גלידת שוקולד, חתיכות טופי, גלידת קפה, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 29%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת גלידה ליידיפינגר, כריכי קרם ליידיפינגר, ו עוגיות שוקולד צ'יפס עוגת גלידה בראוני אוראו (עוגת גלידה בראוני זנותית).

הוראות

1
מסדרים אצבעות סביב הקצה ובתחתית 9 אינץ'. מחבת קפיצית מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
ציוד שתשתמש בו
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה
2
כף גלידת וניל לתבנית מוכנה. למעלה עם שליש מגלידת הגלידה וחתיכות הטופי. להקפיא במשך 20 דקות. חזור על שכבות, באמצעות גלידות שוקולד וקפה (פאן יהיה מלא). להקפיא לילה או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גלידהציפוי גלידה
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
חתיכות טופיחתיכות טופי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

גלידת ונילן בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "