קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידת Oreo & פאדג

עוגת גלידת Oreo & פאדג
זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-10 דקות. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: אוריאו וגלידת פאדג'"עוגה", עוגת גלידה עוגיות שוקולד אוריאו תוצרת בית, ו עוגת שוקולד בטעם מנטה ועוגת שוקולד עם קצפת עם גבינת שמנת.

הוראות

1
יוצקים ציפוי פאדג ' לתוך קערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להקציף ב 1 שוט מגניב כוס.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים תערובת פודינג יבש; מערבבים 2 דקות. מערבבים עוגיות קצוצות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
עוגיותעוגיות
4
מסדרים 4 כריכי גלידה, זה לצד זה, על גיליון 24 אינץ ' ארוך של ריינולדס לעטוף רדיד אלומיניום; העליון עם חצי תערובת שוט מגניב. חזור על שכבות. למעלה עם שאר הכריכים. כפור למעלה וצדדים עם הנותרים שוט מגניב. להעלות את הצדדים לסכל; לקפל כפול העליון ומסתיים כדי חותם רופף מנות.
מרכיבים שתצטרך
כריכי גלידהכריכי גלידה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
להקפיא 4 שעות או עד המשרד.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.