קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת דובדבן כהה

עוגת דובדבן כהה
אם יש לכם קורנפלור, קמח עוגה, קמח מאפה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. נסו עוגת שוקולד מריר שמנת חמוצה דובדבן-פחמימות נמוכות וללא גלוטן, עוגת שוקולד מריר, ו עוגת שוקולד מריר אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב סוכר ו קורנפלור בסיר שאינו מגיב בינוני (ראה הערה). מערבבים דובדבנים, קירש (או מיץ תפוזים), גרידת לימון ותמצית שקדים. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד התערובת נראית כמו ריבה עבה מאוד צמצם כ 1 כוס, 5 עד 7 minutes.To הכן עוגה: לנפות קמח עוגה, קמח מחיטה מלאה, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח לקערה בינונית. מקציפים סוכר, חמאה ושמן בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי על נמוך, ולאחר מכן במהירות בינונית, עד מאוד קל ורך, על 1 1/2 דקות, גירוד הצדדים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קמח עוגהקמח עוגה
תמצית שקדיםתמצית שקדים
עמילן תירסעמילן תירס
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
גרידת לימוןגרידת לימון
דובדבניםדובדבנים
חמאהחמאה
קירשהקירשה
סוכרסוכר
מלחמלח
ריבהריבה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים חצי היוגורט ומכים עד חלקה מאוד. עם המיקסר על מהירות נמוכה, לנצח במחצית החומרים היבשים עד incorporated. לנצח את היוגורט הנותר, ביצים, וניל ושקדים תמצית עד בשילוב, גירוד הצדדים לפי הצורך. מערבבים את שאר החומרים יבשים רק עד incorporated.כפית חצי נדיב של הבלילה למחבת מוכנה, מתפשט לקצוות. כפית את תערובת הדובדבן על הבלילה. למעלה עם הבלילה הנותרת. משמנים סכין חמאה ומערבלים אותו אנכית דרך הבלילה והדובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
דובדבניםדובדבנים
ונילוניל
חמאהחמאה
יוגורטיוגורט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סכין חמאהסכין חמאה
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
3
אופים את העוגה עד שקיסם שיניים מוכנס בחלק העבה ביותר יוצא ללא פירורים נצמדים אליו והקפיצים העליונים בחזרה כאשר נלחץ קלות, 50 עד 65 דקות. (מחבתות מתכת בצבע כהה בדרך כלל לאפות עוגות מהר יותר מאשר מחבתות מתכת בצבע בהיר או מבריק.)
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
להעביר את המחבת למתלה תיל ולתת לעמוד עד העוגה מקורר לחלוטין, על 1 1/2 שעות. בזהירות רבה להפעיל סכין סביב הקצוות ואת הצינור במרכז כדי לשחרר את העוגה מן הצדדים והתחתון. ראפ המחבת בחדות על הדלפק כמה פעמים כדי לשחרר לחלוטין. הפוך את המחבת על צלחת הגשה והחלק את העוגה החוצה. אבק העליון עם סוכר ' ממתקים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
סכיןסכין
מחבתמחבת

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)חמאה, מעט מרוכךחמאה, מעט מרוכך3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)סוכר ממתקים, לקישוטסוכר ממתקים, לקישוט2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוניל ללא שומן, או יוגורט לימוןוניל ללא שומן, או יוגורט לימון11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת טריגרידת לימון מגוררת טרי2(חוֹרֶף)קירש, (ראה הערה) או מיץ תפוזיםקירש, (ראה הערה) או מיץ תפוזים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מתוקים טריים או קפואים (מופשרים; ראה קצה) כהים, מגולענים וקצוץ גסדובדבנים מתוקים טריים או קפואים (מופשרים; ראה קצה) כהים, מגולענים וקצוץ גס3(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה