קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מרינדה פהיטה עוף טעים

מרינדה פהיטה עוף טעים
מרינדה עוף פהיטה טעימה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר המרינדה שלך. מתאים ל-6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 91 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, כמון, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 24%. נסו מרינדה בקר או עוף פהיטה, מרינדה פהיטה אני, ו מרינדה פהיטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף כוסברה, מיץ תפוזים, שמן זית, מיץ ליים, שום, מלח, פלפל קאיין, כמון, ופלפל שחור יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.