קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות1
ציון בריאות67
מגזין

עוגת דובדבנים בסיר קרוק

עוגת דובדבנים בסיר קרוק
עוגת דובדבנים בסיר קרוק היא מתכון דרומי המגיש 1. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש קינוח זה 2636 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 121 גרם של שומן למנה. אם יש לך מלח, חלב, אבקת אפייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. , אנו ממליצים לנסות גם : עוגת אפרסקים סיר קרוק + וידאו, מרק תירס בסיר קרוק, ו סיר חרס שעועית אדומה ואורז.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.