קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת דובדבנים של היער השחור

עוגת דובדבנים של היער השחור
עוגת דובדבן היער השחור עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 278 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם קוקטייל מיץ חמוציות, סודה לשתיה, תוספת מוקצפת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. עם כפית ציון 17%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: עוגת דובדבנים של היער השחור, עוגת דובדבנים של היער השחור, ו עוגת שכבות דובדבן ביער השחור.

הוראות

1
להכנת המילוי, שלבו 4 מרכיבים ראשונים בסיר גדול; מערבבים עד שעמילן התירס מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה; מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מבשלים 1 דקה או עד תערובת הסוכר הוא עבה מאוד, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר את תערובת הסוכר מהאש. מערבבים דובדבנים. מצננים לחלוטין; מכסים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
סוכרסוכר
4
כדי להכין עוגה, מחממים את התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
שקלו או כף קלות קמח לכוסות מדידה יבשות; מפלסים בעזרת סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
6
שלב קמח ו -5 המרכיבים הבאים (דרך מלח) בקערה גדולה; מערבבים עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
שלב בקערה חלב חמאה, חלב, שמן, וניל וביצים; מערבבים עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מוסיפים תערובת חלב חמאה לתערובת הסוכר; מקציפים במיקסר במהירות בינונית רק עד לקבלת תערובת אחידה (הבלילה תהיה דקה).
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
יוצקים את הבלילה לתבניות עוגה עגולות בגודל 2 (9 אינץ') המצופות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
10
אופים בחום של 350 למשך 40 דקות או עד שבחר עץ המוחדר במרכז יוצא נקי. מגניב במחבתות 10 דקות; להסיר מחבתות. מצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
11
מניחים שכבת עוגה 1 על צלחת, וכף מחצית מתערובת הדובדבן (בערך 1 1/2 כוסות) באופן שווה מעל החלק העליון, ומשאירה גבול בגודל 1/4 אינץ ' סביב הקצוות.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
12
שלבו ציפוי מוקצף וקירש בקערה קטנה. כפית 1 כוס קצפת תערובת ציפוי באופן שווה על תערובת דובדבן. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. כף שנותרה 1 1/2 כוסות תערובת דובדבן על שכבת העוגה, ומשאירה גבול בגודל 1/2 אינץ ' סביב הקצוות. כפית הנותרים 1 כוס מוקצף תערובת ציפוי על תערובת דובדבן, משאיר גבול 2 אינץ ' מקצה שכבת העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
דובדבניםדובדבנים
קירשהקירשה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
מקשטים עם תלתלי שוקולד. מכסים ברפיון, ומצננים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תלתלי שוקולדתלתלי שוקולד

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תלתלי שוקולד מרירתלתלי שוקולד מריר3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ חמוציותקוקטייל מיץ חמוציות2largesביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק7.75 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות7.75 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קירש (ברנדי דובדבנים)קירש (ברנדי דובדבנים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-חמאה דל-שומןחלב-חמאה דל-שומן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דובדבנים מגולענים טארט במים, מנוקזדובדבנים מגולענים טארט במים, מנוקז4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהקפאה שומן מוקצף ציפוי, מופשרהקפאה שומן מוקצף ציפוי, מופשר