קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת דייזי עצלה

עוגת דייזי עצלה
עוגת דייזי עצלה לוקחת בערך 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה של לקטו אובו יש 539 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן למנה. 90 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. המתכון הזה מכלמתכונים דורש שמנת כבדה, קמח, חלב רזה וסוכר. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 30%. ציון זה הוא רע למדי. עוגת דייזי עצלה, עוגת דייזי עצלה, ו עוגת דייזי עצלה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים יחד את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מניחים בצד. משמנים ומקמחים תבנית עוגה בגודל 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
מקציףמקציף
3
שלב את החלב, 1 כף החמאה ותמצית הווניל בסיר קטן. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה, ואז מסירים מהאש ומניחים בצד. מקציפים את הביצים בקערת ערבוב עם מערבל ידני עד לקבלת תערובת חלקה. שופכים לאט את הסוכר הלבן תוך כדי מכות במהירות גבוהה. מערבבים פנימה את תערובת הקמח עד שנותרו כמה גושי קמח גדולים, ואז יוצקים פנימה את תערובת החלב החם וממשיכים לערבב עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מערבל ידמערבל יד
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים לתבנית המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, בערך 25 עד 30 דקות. מצננים במחבתות 10 דקות לפני שמוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
6
מערבבים 6 כפות חמאה, סוכר חום, קוקוס ושמנת יחד בקערה עד לערבוב אחיד.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מורחים על העוגה שהתקררה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "