קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת היער השחור

עוגת היער השחור
עוגת היער השחור יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 362 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לכם קצפת, תערובת עוגת השטן, מילוי עוגת דובדבנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת יער שחור ללא ביצים, איך להכין עוגת יער שחור, עוגת היער השחור, ו עוגת היער השחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350°F (325°F למחבתות חשוכות או לא דביקות). משמנים שני 8 או 9 אינץ ' מחבתות עוגה עגולות, או לרסס עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להכין ולאפות עוגה כפי שמכוון על תיבת 8 או 9 סיבובים אינץ'. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי קירור מתלה. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
3
בקערה בינונית, להכות שמנת עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה עד מעובה מעט. בהדרגה להכות אבקת סוכר עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים בברנדי. בקערה קטנה נוספת, מערבבים מילוי עוגה ותמצית שקדים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
מילוי פאימילוי פאי
ברנדיברנדי
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
על צלחת הגשה, מניחים שכבת עוגה 1, מעוגל בצד למטה.
5
מורחים עם חצי שמנת מוקצפת, ולאחר מכן 1 תערובת דובדבן כוס כדי בתוך 1 אינץ ' של קצה. למעלה עם שכבה שנייה, צד מעוגל למעלה. כפור למעלה עם נשאר קצפת. כפית נותרה תערובת דובדבן מעל.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
דובדבניםדובדבנים
מורחיםמורחים
6
מפזרים שקדים פרוסים. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שקדים פרוסיםשקדים פרוסים

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית עובדת ממש טוב עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.