קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת התפוחים של ויליאם טל לעולם לא מתגעגעת

עוגת התפוחים של ויליאם טל לעולם לא מתגעגעת
עוגת התפוחים שלעולם לא מתגעגעת של ויליאם טל עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מתכון זה מכין 12 מנות עם 446 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, תמצית ונילן, סוכר חום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 30 דקות. עם כפית ציון של 22%, המנה הזו די גרועה. נסו מיס ליזי קילו עוגה, לא יכול לפספס עוגת ספל מיקרוגל להכין היום, ו ויליאם טל קרפ עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 אום. בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת ו -1 / 4 כוס סוכר לתערובת אחידה. מקציפים פנימה ביצה 1; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מקציפים שמן עם יתרת הסוכר והביצים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב קמח, אבקת אפייה, קינמון, מלח וסודה לשתייה; מקציפים בהדרגה לתערובת שמן עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה תפוחים, גזר ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
גזרגזר
תפוחתפוח
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
מעבירים מחצית מבלילת התפוחים ל -10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור מחורץ; שכבה עם תערובת גבינת שמנת ושאר בלילת התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים ב 50-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
6
בסיר גדול מביאים לרתיחה את הסוכר החום, החמאה והחלב. מבשלים ומערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מסירים מהאש; מקציפים פנימה את הסוכר והווניל של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
מטפטפים מעל עוגה.
9
מפזרים אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)2% חלב2% חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי טארט קלופים קצוציםתפוחי טארט קלופים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת תפוחים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.